Chestionarul a luat sfarsit!
Întrebări Inițiale: %%TOTAL%%
Răspunsuri Exacte: %%SCORE%%
Procentajul obținut este de: %%PERCENTAGE%%
Întrebări Inițiale: %%TOTAL%%
Răspunsuri Exacte: %%SCORE%%
Procentajul obținut este de: %%PERCENTAGE%%
Pentru a fi sigur ca promovezi examenul pentru atestat iti recomandam sa parcurgi de doua ori toate intrebarile.
Răspunsurile dumneavoastră sunt evidențiate mai jos.
Întrebarea 1 |
Cele mai multe accidente de circulatie au drept cauza:
conditiile meteorologice nefavorabile | |
defectiunile tehnice | |
erorilor umane | |
infrastructura |
Întrebarea 2 |
Accidentele de circulatie în care un autovehicul intra în coliziune cu cel care circula în fata au drept cauza principala:
distanta de siguranta insuficienta | |
neadaptarea vitezei | |
neatentia | |
pierderea aderentei |
Întrebarea 3 |
Suplimentar fata de costurile directe ale unui accident de circulatie, acesta conduce la costuri legate de:
imobilizarea vehiculului; | |
prejudicierea imaginii reprezentative a firmei; | |
timpul pierdut | |
toate cele trei variante constituie costuri suplimentare; |
Întrebarea 4 |
Indicati care este pozitia corecta a mâinilor pe volan prin analogie cu cadranul unui ceas?
în dreptul orelor 10 si 14 | |
în dreptul orelor 8 si 16 | |
în dreptul orelor 9 si 15 | |
n dreptul orelor 11 si 13 |
Întrebarea 5 |
Care sunt riscurile legate de o pozitie gresita a mâinilor pe volan ?
destabilizarea rotilor de directie | |
diminuarea timpului de reactie | |
o precizie slaba a traiectoriei autovehiculului | |
scaderea raportului de transmitere al transmisiei directie |
Întrebarea 6 |
O pozitia corecta la volan presupune efectuarea succesiva si în ordinea indicata a urmatoarelor reglaje:
reglarea centurii de siguranta, oglinzilor retrovizoare si a scaunului | |
reglarea centurii de siguranta, scaunului si a oglinzilor retrovizoare | |
reglarea scaunului, oglinzilor retrovizoare si a centurii de siguranta | |
reglarea scaunului, spatarului, oglinzilor retrovizoare si a centurii de siguranta |
Întrebarea 7 |
O pozitie corecta la volan presupune:
conducatorul auto sa aseze într-o pozitia care sa evite adormirea la volan chiar si în caz de
oboseala | |
conducatorul auto sa se aseze confortabil, capul sa fie sprijinit pe tetiera si sa aiba acces usor
la comenzile autovehiculului | |
conducatorul auto sa se plaseze cât mai aproape de volan pentru a avea acces usor la
comenzile autovehiculului | |
conducatorul auto trebuie sa se aseze si sa-si regleze oglinzile retrovizoare astfel încât sa
elimine unghiurile moarte din spatele si de pe laturile autovehiculului |
Întrebarea 8 |
O pozitie incorecta la volan poate conduce la:
folosirea incorecta a culoarului de deplasare | |
necorelarea vitezei de deplasare cu vizibilitatea | |
percepere eronata a distantelor | |
scaderea rezistentei la oboseala |
Întrebarea 9 |
O pozitie incorecta la volan poate conduce la:
scaderea concentrarii | |
scaderea timpului de anticipare | |
scaderea timpului de observare a potentialelor pericole | |
scaderea timpului de reactie |
Întrebarea 10 |
Aprinderea unei tigari în timpul conducerii autovehiculului:
conduce la înlaturarea senzatiei de oboseala | |
conduce la nereceptarea unor informatii si se poate produce un accident | |
este o actiune care ajuta la cresterea concentrarii | |
toate variantele de mai sus |
Întrebarea 11 |
Manevrarea necorespunzatoare a carei comenzi, dintre cele enumerate, poate amplifica miscarea de ruliu a autovehiculului (oscilatiile de înclinare a autovehiculului în jurul axei longitudinale)?
acceleratie | |
ambreiaj | |
schimbator de viteze | |
volan |
Întrebarea 12 |
Oboseala poate fi cauzata de:
alimentatie inadecvata | |
alimentatie insuficienta, prea grasa sau neechilibrata | |
lipsa somnului | |
toate cauzele enumerate pot provoca oboseala |
Întrebarea 13 |
Consumul de alcool poate avea ca efecte:
efecte sedative sau anularea inhibitiilor | |
înlaturarea oboselii | |
organizarea proceselor intelectuale
| |
revigorarea organismului |
Întrebarea 14 |
În timpul conducerii autovehiculului, oboseala poate avea ca efect:
asumarea de riscuri suplimentare pentru scurtarea duratei calatorie | |
consumul de alcool | |
cresterea capacitatilor de anticipare | |
scaderea timpului de reactie |
Întrebarea 15 |
Sanatatea si o vedere buna:
nu sunt suficiente pentru o conducere în siguranta | |
pot fi afectate de consumul de alcool sau droguri | |
sunt indispensabile unei conduceri în siguranta | |
toate variantele enumerate sunt adevarate |
Întrebarea 16 |
Studiile efectuate evidentiaza ca la o alcoolemie de 0,3 ‰ :
debuteaza riscul producerii unui accident | |
riscul producerii unui accident este multiplicat de 10 ori | |
riscul producerii unui accident este multiplicat de 2 ori | |
riscul producerii unui accident este multiplicat de 35 ori |
Întrebarea 17 |
Studiile efectuate evidentiaza ca la o alcoolemie de 0,5 ‰ care poate fi produsa de consumul a doua pahare de vin:
debuteaza riscul producerii unui accident | |
riscul producerii unui accident este multiplicat de 10 ori | |
riscul producerii unui accident este multiplicat de 2 ori | |
riscul producerii unui accident este multiplicat de 35 ori |
Întrebarea 18 |
Studiile efectuate evidentiaza ca la o alcoolemie de 0,8 ‰ :
debuteaza riscul producerii unui accident | |
riscul producerii unui accident este multiplicat de 10 ori | |
riscul producerii unui accident este multiplicat de 2 ori | |
riscul producerii unui accident este multiplicat de 35 ori |
Întrebarea 19 |
Studiile efectuate evidentiaza ca la o alcoolemie de 1,2 ‰ :
debuteaza riscul producerii unui accident | |
riscul producerii unui accident este multiplicat de 10 ori | |
riscul producerii unui accident este multiplicat de 2 ori | |
riscul producerii unui accident este multiplicat de 35 ori |
Întrebarea 20 |
Consumul de alcool poate avea ca efect:
consumul de alcool poate provoca toate efectele enumerate | |
diminuarea capacitatii de gândire | |
evaluarea gresita a vitezelor | |
reducerea câmpului vizual |
Întrebarea 21 |
Care dintre urmatoarele afirmatii este corecta ?
alcoolul este absorbit în organism foarte rapid dar eliminarea lui se face într-un timp mult
mai mare | |
alcoolul este absorbit lent în organism dar eliminarea se face rapid | |
eliminarea alcoolului din organism se face numai dupa 14 ore de somn | |
timpul de absorbtie al alcoolului în organism este egal cu cel necesar pentru eliminarea sa |
Întrebarea 22 |
Ordinea în interventie pentru acordarea primului ajutor unei persoane ce a suferit mai multe leziuni este:
alertarea autoritatilor, oprirea hemoragiilor, degajarea cailor respiratorii si imobilizarea
fracturilor | |
degajarea cailor respiratorii, oprirea hemoragiilor si imobilizarea fracturilor | |
imobilizarea fracturilor, degajarea cailor respiratorii si oprirea hemoragiilor | |
oprirea hemoragiilor, degajarea cailor respiratorii si imobilizarea fracturilor |
Întrebarea 23 |
Înainte de a trece la transportarea victimelor unui accident de circulatie, trebuie sa va convingeti:
ca au fost conservate probele de la locul accidentului | |
ca autovehiculul cu care urmeaza sa se efectueze transportul asigura confortul necesar | |
ca functiile respiratorie si circulatorie sunt asigurate | |
ca victima va fi asistata pe timpul deplasarii de o persoana competenta |
Întrebarea 24 |
În ce fel trebuie asezat într-un mijloc de transport un ranit care prezinta leziuni ale coloanei vertebrale?
culcat pe o parte | |
este indicat sa nu fie miscat pâna la sosirea salvarii | |
în pozitie sezând | |
pe bancheta din spate a unui autoturism pentru a se asigura o pozitia orizontala a corpului |
Întrebarea 25 |
Ce se va scrie pe biletul, care se prinde lânga garoul aplicat unei persoane cu hemoragie puternica, ranit în urma unui accident de circulatie ?
grupa sanguina a victimei | |
modul cum s-a manifestat hemoragia | |
numele, prenumele si posibilitatile de contactare a celui, care a aplicat garoul | |
ora si minutul când s-a aplicat garoul |
Întrebarea 26 |
Urgentele în cazul persoanelor accidentate sunt de gradul I, II sau III. Care este semnificatia acestei clasificari în ordinea I, II si II:
accidentati cu vatamari corporale severe, accidentati cu vatamari corporale grave, accidentati cu vatamari minore | |
accidentati în stare de coma sau de soc, accidentati cu fracturi sau hemoragii, accidentati cu
vatamari minore | |
accidentati în stare de coma sau de soc, accidentati cu fracturi, accidentati cu hemoragii | |
accidentati în stare de coma sau de soc, accidentati cu hemoragii, accidentati cu fracturi |
Întrebarea 27 |
Conduceti un autocamion pe un drum în panta acoperit cu polei. Cum veti actiona pentru a efectua manevra de oprire a autovehiculului:
nu se actioneaza nici un sistem de conducere, autovehiculul fiind în urcare se va opri de la
sine | |
se actioneaza ferm pedala de frâna, simultan cu pozitionarea manetei schimbatorului de
viteze la punctul mort | |
se actioneaza ferm pedala de frâna, tinându-se cont de dotarea cu ABS | |
se trece într-o treapta inferioara a schimbatorului de viteze, folosind cu precautie frâna de
serviciu pentru ca autovehiculul se afla în coborâre |
Întrebarea 28 |
Cui trebuie sa acordati prioritate de trecere într-o intersectie cu sens giratoriu:
circulând pe drumul cu prioritate aveti prioritate | |
tuturor vehiculelor care patrund în intersectia respectiva | |
vehiculelor care circula în interiorul intersectiei | |
vehiculelor care vin din partea dreapta |
Întrebarea 29 |
În care din urmatoarele situatii se suspenda exercitarea dreptului de a conduce autovehicule pe drumurile publice:
conducerea autovehiculului fara diagrama tahograf | |
depasirea cu mai mult de 30 km/h a vitezei maxime admise de lege pe sectorul de drum pe
care circula si pentru categoria din care face parte autovehiculul condus | |
depasirea cu mai mult de 50 km/h a vitezei maxime admise de lege pe sectorul de drum pe
care circula si pentru categoria din care face parte autovehiculul condus | |
lasarea libera a volanului în timpul mersului |
Întrebarea 30 |
În care din urmatoarele situatii se dispune masura anularii permisului de conducere:
daca titularului permisului de conducere i s-a aplicat prin hotarâre judecatoreasca ramasa
definitiva pedeapsa complementara a interzicerii exercitarii profesiei sau ocupatiei de conducator
de vehicule | |
pentru conducerea sub influenta alcoolului daca fapta nu constituie infractiune; | |
pentru nerespectarea prevederilor legale privind depasirea; | |
pentru nesemnalizarea schimbarii directiei de mers. |
Întrebarea 31 |
Este permisa circulatia cu un autovehicul avariat în urma unei coliziuni usoare:
da, daca detine autorizatie eliberata de politie, dar nu mai mult de 30 de zile de la data producerii avariei | |
da, daca detine autorizatie eliberata de politie, dar nu mai mult de 60 de zile de la data producerii avariei | |
da, dar numai pâna la primul service auto | |
da, pâna când posesorul are posibilitatea sa-l repare |
Întrebarea 32 |
Elementele conducerii preventive sunt:
numai prevederea si judecata | |
numai vigilenta si prevederea | |
vigilenta si îndemânarea | |
vigilenta, prevederea, judecata |
Întrebarea 33 |
Factorii care diminueaza capacitatea de conducere sunt:
alcoolul si medicamentele | |
numai stupefiantele | |
oboseala si alcoolul | |
oboseala, alcoolul, stupefiantele |
Întrebarea 34 |
Factorii care influenteaza distanta de frânare sunt:
aderenta partii carosabile si viteza | |
dimensiunea si profilul anvelopei | |
numai viteza de deplasare | |
viteza, masa vehiculului, aderenta |
Întrebarea 35 |
Prin distanta de oprire întelegem:
distanta de frânare pâna la oprire | |
distanta parcursa din momentul actionarii pedalei de frâna pâna la oprire | |
distanta parcursa între momentul sesizarii obstacolului si actionarea pedalei de frâna | |
suma dintre distanta de reactie si distanta de frânare |
Întrebarea 36 |
Distanta de oprire în siguranta reprezinta:
distanta fata de autovehiculul din fata | |
distanta parcursa atât în timpul de reactie, cât si pe timpul frânarii | |
distanta parcursa numai în timpul de reactie | |
distanta parcursa numai pe timpul frânarii |
Întrebarea 37 |
Cum influenteaza viteza de deplasare distanta de oprire în siguranta:
la dublarea vitezei, distanta de oprire se mareste de doua ori | |
la dublarea vitezei, distanta de oprire se mareste de patru ori | |
la dublarea vitezei, distanta de oprire se mareste de trei ori | |
nu îsi modifica valorile prin dublarea vitezei |
Întrebarea 38 |
Viteza de deplasare pe timp de noapte trebuie aleasa astfel încât:
luminile de întâlnire sa nu deranjeze pe cei care circula din sens opus. | |
sa permita oprirea autovehiculului în limita câmpului vizual | |
sa permita oprirea cât mai rapida a autovehiculului; | |
sa permita oprirea vehiculului în maxim 10 m; |
Întrebarea 39 |
Echiparea cu lanturi a rotilor autovehiculelor, atunci când acestea circula pe drumuri acoperite cu zapada are ca scop:
cresterea aderentei longitudinale si transversale roata-cale de rulare | |
cresterea eficientei manevrei de frânare | |
îmbunatatirea performantelor autovehiculului la manevra de virare | |
limitarea fenomenelor de ruliu si tangaj ale autovehiculului datorate vântului lateral |
Întrebarea 40 |
Principala cauza generatoare de accidente este:
defectiunile tehnice ale sistemului de iluminat | |
oboseala în timpul conducerii | |
starea necorespunzatoare a drumului public | |
viteza peste limitele admise |
Întrebarea 41 |
De ce este necesar sa se pastreze dupa o ploaie torentiala o distanta mult mai mare fata de autovehiculele care circula din fata:
deoarece distanta de oprire este mult mai mare | |
distanta de oprire în siguranta nu se modifica fata de carosabilul uscat | |
în asemenea conditii nu apare nici un pericol | |
pentru ca vizibilitatea este diminuata |
Întrebarea 42 |
Pentru a controla un derapaj, va trebui sa:
frânati progresiv autovehiculul | |
nu accelerati, frânati progresiv si contrabracati rotile | |
nu accelerati, nu frânati, contrabracati rotile | |
rotiti volanul pâna când rotile directoare devin paralele cu axa longitudinala a
autovehiculului |
Întrebarea 43 |
A conduce preventiv înseamna:
sa anticipezi situatiile ce pot deveni periculoase | |
sa atentionezi ceilalti participanti la trafic privind greselile facute | |
sa conduci cu viteza constanta | |
sa respecti regulile de circulatie pe drumurile publice |
Întrebarea 44 |
Cum se semnalizeaza trecerea la nivel cu calea ferata curenta fara bariere sau semibariere? ”
cu indicatoare de avertizare „Trecerea la nivel cu o cale ferata fara bariere” | |
cu unul din indicatoarele „Trecerea la nivel cu calea ferata simpla, fara bariere” sau
„Trecerea la nivel cu calea ferata dubla, fara bariere” însotite de indicatorul „Oprire” | |
numai cu indicatorul „Oprire” | |
numai cu unul din indicatoarele „Trecerea la nivel cu calea ferata simpla, fara bariere” sau
„Trecerea la nivel cu calea ferata dubla, fara bariere" |
Întrebarea 45 |
Cui îi revine responsabilitatea pregatirii autovehiculului pentru efectuarea cursei?
conducatorului auto | |
coordonatorului de transport | |
persoanei desemnate sa conduca activitatea de transport rutier | |
personalului de specialitate cu aceste atributii |
Întrebarea 46 |
Ce trebuie sa aveti în vedere la controlul si refacerea periodica a presiunilor din pneuri?
aceste operatiuni sa fie efectuate de catre personal specializat si autorizat în acest sens | |
odata reglate de catre furnizor, si respectiv refacute cu ocazia inspectiilor tehnice periodice,
controlul periodic ale acestora este inutil si nu se justifica | |
operatiunile de refacere a presiunilor sa se efectueze "la rece" | |
presiunile sa se stabileasca si sa fie adaptate periodic, în functie de uzurile pe care le
prezinta anvelopele |
Întrebarea 47 |
Ce trebuie sa aveti în vedere la controlul si refacerea periodica a presiunilor din pneuri?
aceste operatiuni sa fie efectuate de catre personal specializat si autorizat în acest sens
| |
presiunile sa fie conforme cu recomandarile precizate de fabricant | |
presiunile sa fie stabilite si adaptate periodic, în mod corespunzator categoriilor si conditiilor
de drum specifice traseelor care urmeaza sa se parcurga în mod obisnuit | |
presiunile sa se stabileasca si sa fie adaptate periodic, în functie de uzurile pe care le
prezinta anvelopele |
Întrebarea 48 |
Ce trebuie sa aveti în vedere pe parcursul deplasarilor efectuate în conditiile de carosabil umed, acoperit de mâzga?
curatirea periodica a farurilor | |
refacerea periodica a presiunilor în pneuri | |
schimbarea periodica a lamelor stergatorului de parbriz | |
verificarea periodica a aderentei caii de rulare, prin încercari de frânare controlate |
Întrebarea 49 |
Ce trebuie sa aveti în vedere pe parcursul deplasarilor efectuate în conditiile de carosabil umed, acoperit de mâzga?
curatirea periodica a suprafetelor vitrate | |
refacerea periodica a presiunilor în pneuri | |
verificarea periodica a aderentei caii de rulare, prin încercari de frânare controlate | |
verificarea periodica a functionarii sistemelor de control al tractiunii si al frânarii (de ex.:
ABS, ASR, etc.) |
Întrebarea 50 |
Care din materialele enumerate, ce fac parte din dotarile minime ale autovehiculelor, au termene de valabilitate limitate si precizate ca atare, ceea ce atrage dupa sine obligativitatea înlocuirii sau refacerii periodice ale acestora?
lanturi antiderapante | |
set de becuri de rezerva | |
triunghiuri reflectorizante | |
trusa medicala de prim-ajutor |
Întrebarea 51 |
Care din materialele enumerate, ce fac parte din dotarile minime ale autovehiculelor, au termene de valabilitate limitate si precizate ca atare, ceea ce atrage dupa sine obligativitatea înlocuirii sau refacerii periodice ale acestora?
roata de rezerva | |
stingatoare de incendiu | |
triunghiuri reflectorizante | |
trusa de chei |
Întrebarea 52 |
Echiparea cu lanturi a rotilor autovehiculelor, atunci când acestea circula pe drumuri acoperite cu zapada are ca scop:
cresterea aderentei longitudinale si transversale roata-cale de rulare | |
cresterea eficientei manevrei de frânare | |
îmbunatatirea performantelor autovehiculului la manevra de virare | |
limitarea fenomenelor de ruliu si tangaj ale autovehiculului datorate vântului lateral |
Întrebarea 53 |
Verificarea carui subsistem de frânare al autovehiculului este tehnic imposibil de efectuat înaintea plecarii la drum?
a frânei de încetinire | |
a frânei de serviciu | |
a frânei de stationare | |
a sistemului de frânare a remorcii |
Întrebarea 54 |
Cum se verifica functionarea frânei de serviciu a autovehiculului?
exclusiv prin controlul rezistentei la apasare si respectiv a cursei pedalei de frâna | |
prin controlul presiunii aerului din instalatia de frânare | |
prin încercari controlate de pornire de pe loc si de oprire a autovehiculului cu frâna de
serviciu | |
prin încercari de pornire de pe loc cu frâna de stationare actionata |
Întrebarea 55 |
În cadrul operatiunilor de pregatire a autovehiculului pentru efectuarea deplasarii se executa inclusiv:
efectuarea schimburilor de ulei la motor si transmisie | |
înlocuirea catalizatorului | |
înlocuirea filtrelor de lubrifianti si de combustibil | |
verificarea si completarea plinurilor |
Întrebarea 56 |
În cadrul operatiunilor de pregatire a autovehiculului pentru efectuarea deplasarii se executa inclusiv:
efectuarea schimburilor de ulei la motor si transmisie | |
înlocuirea filtrelor de lubrifianti si de combustibil | |
înlocuirea garniturilor de etansare ale usilor si portierelor | |
verificarea starii anvelopelor si refacerea periodica a presiunilor din pneuri |
Întrebarea 57 |
În cadrul operatiunilor de pregatire a autovehiculului pentru efectuarea deplasarii se executa inclusiv:
efectuarea schimburilor de ulei la motor si transmisie | |
înlocuirea filtrelor de lubrifianti si de combustibil | |
schimbarea lichidului din instalatia de racire | |
verificarea si curatirea oglinzilor, suprafetelor vitrate si a stergatoarelor de parbriz |
Întrebarea 58 |
Care este durata totala apreciata a operatiunilor de pregatire a autovehiculului, efectuate de conducatorul auto înaintea plecarii în cursa?
circa 1 zi | |
circa 1-2 ore | |
circa 20-30 de minute | |
circa 5 minute |
Întrebarea 59 |
În situatii de risc caracteristice circulatiei în viraje, derapajul poate fi evitat prin:
accelerare la iesirea din viraj | |
bruscarea frânei de serviciu | |
debreiere | |
evitarea actionarii frânei de serviciu |
Întrebarea 60 |
În situatii de risc caracteristice circulatiei în viraje, derapajul poate fi evitat prin:
accelerare la iesirea din viraj | |
debreiere | |
manevrarea intermitenta si pendulara a volanului | |
manevrarea lina a volanului – operata în mod continuu, fara întreruperi |
Întrebarea 61 |
Cauza principala pentru care un conducator de autobuz trebuie sa evite frânarile bruste este:
reducerea costurilor de întretinere si reparatii | |
reducerea uzurii frânelor | |
reducerea uzurii pneurilor | |
siguranta si confortul pasagerilor |
Întrebarea 62 |
La deplasarea în linie dreapta, trebuie:
sa circulati cât mai aproape de marcajul care delimiteaza marginea din stânga a benzii | |
sa circulati cât mai aproape de marginea din dreapta a drumului | |
sa circulati pe mijlocul benzii | |
sa circulati pe mijlocul drumului |
Întrebarea 63 |
Pentru efectuarea unui viraj la dreapta, trebuie:
sa circulati cât mai aproape de marginea din dreapta a drumului | |
sa circulati pe mijlocul benzii | |
sa circulati pe mijlocul drumului | |
sa va apropiati de axul median |
Întrebarea 64 |
Pentru efectuarea unui viraj la dreapta, trebuie:
sa circul cât mai aproape de marginea din dreapta a drumului | |
sa controlez spatiile laterale | |
sa schimb viteza dupa viraj | |
sa schimb viteza în viraj |
Întrebarea 65 |
Asigurarea suplimentara, indispensabila de efectuat în mod special pe parcursul abordarii virajelor strânse trebuie sa vizeze, în primul rând, controlul deplin al pozitiei si al traiectoriei:
extremitatilor (colturilor) caroseriei de pe partea catre care se vireaza | |
oglinzilor de pe partea catre care se vireaza | |
rotii spate, de pe partea catre care se vireaza | |
rotii spate, de pe partea opusa directiei de virare |
Întrebarea 66 |
Asigurarea suplimentara, indispensabila de efectuat în mod special pe parcursul abordarii virajelor strânse trebuie sa vizeze, în primul rând, controlul deplin al pozitiei si al traiectoriei:
extremitatilor (colturilor) caroseriei de pe partea catre care se vireaza | |
extremitatilor (colturilor) caroseriei de pe partea opusa virajului | |
oglinzilor de pe partea catre care se vireaza | |
rotii spate, de pe partea opusa directiei de virare |
Odată finalizat, apăsați butonul de mai jos. Orice întrebare la care nu s-a răspuns va fi marcată ca având răspuns incorect.
Există 66 întrebări de rezolvat.
Listă |
Tutorial video instructiuni de folosire a chestionarelor AICI
Instructiuni de folosire:
1.Alege intrebarea corecta si da click pe ea
2.Apasa sageata albastra din dreapta butonului “lista” pentru a merge la Intrebarea urmatoare sau pentru a sari peste o intrebare
3.Apasa sageata din stanga pentru intrebarea anterioara.
4.Daca ai sarit peste o intrebare apasa butonul “Lista” si alege intrebarea din tabelul care apare